duurzaamheid

1 post

gemeenteamsterdam@gemeenteamsterdam@social.amsterdam.nl
·

🏊‍♀️ Het Zuiderbad wordt grotendeels aardgasvrij. We installeren 3 warmtepompen. Samen met 263 zonnepanelen op het dak daalt het gasgebruik met 90 procent. Na de zomersluiting gaat het bad op 31 augustus weer open. ⤵️

amsterdam.nl/nieuws/nieuwsover